اینشتین مدعی است که سرشت تفکر خلاق او به ندرت به بیان در میآید. او در جایی دیگر اظهار میکند: «به طور کلی، به ندرت به واژهها فکر میکنم.» به نظر میرسد اینشتین علاقهمند است، به معلمان فیزیک یادآوری کند که دانشآموزان دارای شخصیتی مستقل، شیوه، طرز تفکر و یادگیری مربوط به خود هستند. برای معلم فیزیک سودمند نیست که فرض کند، دانشآموزان هم مانند او فکر میکنند. معلمی که فکر میکند، دانشآموزانی که به اصطلاح، از راه عمل یاد میگیرند توانایی عقلانی کمتری نسبت به دانشآموزانی که از راه گوش یا چشم فرا میگیرند دارند، باید به گفتهی اینشتین توجه کند که او برای بسط و گسترش ایدههایش از یادگیری عملی استفاده کرده است.
کل مقاله را می توانید پس از دانلود بخوانید. به آدرس زیر بروید
http://sites.google.com/site/khalily02/lessonfor.PDF?attredirects=0
امتیاز: 0.00
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامهريزی آموزشی
شبکه ملی مدارس ایران رشد
شما باید یک عنوان و متن وارد کنید!