من اولین روزی که بعد از دوران دانش آموزی به فضای درس برگشتم ؛
یعنی دانشگاه ؛
اول از همه رفتم با یکی از مسؤولین گروه های سیاسی دانشگاه ، کلی بحث سیاسی کردم.
یعنی فردای روزی که ما را در جلسه افتتاحیه بردند ؛
یعنی زمانی که هنوز نقشه دانشگاه را هم بلد نبودم ؛
کلی گشتم و گشتم تا یارو را پیدا کردم .
دیوانگی هم انواعی دارد ، نه ؟
اصلا رفتم دانشگاه که ول بگردم از نوع سیاسی اش ؛
کسی می گفت :
هر کس یک جوری خل است و ما مم اینجوری خلیم .
دانش آموز یعنی شیطنت ؛
یعنی تکاپو در هر جهت ؛
من دانش آموز سال های گذشته بودم ؛
اما شما مخاطب امروز ،
خودتان باید ببینید که تکاپو در چه جهت باید داشت ؟
من تنها می دانم ،
خاموشی و ترس و کندی ، چیزی را عوض نمی کند .
بابا حال کنید ،
حال در همه جهت .
امتیاز: 0.60
شما باید یک عنوان و متن وارد کنید!
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از
صفحه قبلی
اقدام کنید.
من مقالهای تحت عنوان دانش آموز خلاق در رابطه با ویژگیهای یک دانش آموز نوشتم. کم لطفی نکنید بخونید و نقد کنید. من حتما میپذیرم نقدهای شما را به همراه ارائه راه حلهای پیشنهادی.
بابا جون بذار دانش آموز بیاد شبکه خودشو خودش بسازه من چرا چیزهایی براش دیکته کنم.
حرف شما قبوا ما هم اونا رو در این ساختن مشاورت کنیم. نذاریم شیطنت زیاده از حد رشته کلامو از دستمون بگیره و ... .
الان با شروع سال تحصیلی بایستی دانش آموزان با حظور و ظهورشان در شبکه شکوفا شوند. اگه دانش آموز نیاز خودشو خودش مطرح نکنه و خودش در تامین نیازش مشارکت نداشته باشه زبونم لال بایستی شبکه رشد 1400 را بیخیال شیم!!!
>اما بایستی برای همه آنها برنامه داشته باشیم. اونی که هست را تقویت کنیم و اونی که نیست را ایجاد کنیم.
راستش من آنقدر از این حرفها گفتم دیدم باز هم میاد پس در کنار این تئوریها وارد عمل شدیم بخشی از بستر را ایجاد کردیم.
بسم اللّه شما نیز شروع کنید. تا دوستان هم ما را ببینند خودشان شروع کنند.
بازم میگم به قول آقای قدوسی یادمون نره چرا جمع شدیم!!!
امتیاز: 1.00
شما باید یک عنوان و متن وارد کنید!
برای پاسخ دادن به این ارسال باید از
صفحه قبلی
اقدام کنید.
اعضای بدن باید هماهنگ ومتناسب رشد کنند و نمی شود که مثلاً فقط مغز رشد کند چراکه اگر عدم تناسب قلب و مغز پیش آید بدن صدمه می بیند.دانش آموز نیز هم در زمینۀ درس باید رشد کامل داشته باشد و هم در زمینه های مفید دیگر.پس در رشد دانش آموز در زمینۀ غیر مدرسه را نمی توان به دید تخفیف آن گرفت چرا که لازمۀ رشد وی است.
امتیاز: 0.00
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامهريزی آموزشی
شبکه ملی مدارس ایران رشد
شما باید یک عنوان و متن وارد کنید!